HTML

System of a down videók

A legtöbb SOAD koncert/stúdió felvételt ITT megtalálod! Hírek a közelgő turnéról, egyinfók, felvételek!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kezdődik!

2011.03.26. 20:54 soadfan

Sziasztok! Én hatalmas System of a Down mwgszállott vagyok, s ha tehetem, az ő zenéjüket hallgatom. B.Y.O.B megy a buszon, Spiders van a kocsiban, Toxicity hallatszik otthon...Szóval imádom őket! A blogot azoknak ajánlom, akik szeretik a rockzenét, azon belül a Systemet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soadvideok.blog.hu/api/trackback/id/tr762774196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása